Hva er Lama loggen?

Lama loggen er fagbloggen utenom det ekstreme. Visste du at ordet "lama" faktisk betyr "lærer"? Denne bloggen unner deg å lese utenomjordiske innlegg om faglige ting i Media og Kommunikasjons veien. Kan forekomme andre spesielle innlegg o.o Enkelt og greit, kort og godt fortalt.
Då lesast me!
Lamaspytt Solfrid!

lørdag 20. august 2011

Shoot

Rum pa pa pum
Rum pa pa pum
Rum pa pa pum
Target down


08:50 startet motoren fra Ålgård. Helt alene som passasjer i bussen mot Vikeså, titals seter ledige. Jeg skulle ta meg en visitt innom typen min. Et lite område kalt Ørsdalen. Idyllisk sted med irriterende sauer på veiene. Digre !beist! av fjell, men isbilen tar seg en tur innom i ny og ne :D 


På verandaen lekte vi oss med luftgevær og andre skytevåpen. Pelslue er påkrevd i slike anledninger. Kan kombineres med hørselsvern om nødvendig. 


Shoot

Som favoritt våpen har geværet toppet min liste. Er ganske treffsikker med det i hendene... Et leketøy man godt kan ønske seg til jul. 


Meg og bror til typen min












Targets




















Senere ble det spist vaffler og is. Omnomnom! Mens barnesanger duret i bakgrunnen. Dyrene i Afrika, Pelle Politibil, Gråtass...

Barnas Beste :D


Lamaspytt Solfrid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar