Hva er Lama loggen?

Lama loggen er fagbloggen utenom det ekstreme. Visste du at ordet "lama" faktisk betyr "lærer"? Denne bloggen unner deg å lese utenomjordiske innlegg om faglige ting i Media og Kommunikasjons veien. Kan forekomme andre spesielle innlegg o.o Enkelt og greit, kort og godt fortalt.
Då lesast me!
Lamaspytt Solfrid!

søndag 14. august 2011

Jeg er en enhjørning

Jeg er en enhjørning
Jeg kommer for å ta pulsen din
Jeg er en enhjørning
Jeg tenker bare på en ting


Det ble bestilt tur. Tokten gikk nå videre til "Jæren" av Irland, ut på landet...
Vi ankom "Powerscourt Gardens" og startet baklengs. Dvs. det vanket inn i 
suvenirbutikken.  


  

Genseren over fantes bare i barnestørrelser :( Sier vell litt om barn generelt...


Videre !måtte! vi gå å se på enhjørningene. Til min store skuffelse var de begge 
inngjerte og skye. Får trøste oss med Robot Unicorn Attack og rosa sukkerspinn.  


Nooo! :(


Gresset i hagene der var mykt og deilig å ligge på. Skjønner virkelig ikke hvorfor 
ingen andre utnyttet sjangsen... 


Oh sleep :3
Hvite skilt ødelegger idyllen!


På vei tilbake til hotellet oppdaget vi noe underfundig o.o Irske landstrykere har 
noen fasinerende gitarer. 


Guitar Hero!


Lamaspytt Solfrid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar