Hva er Lama loggen?

Lama loggen er fagbloggen utenom det ekstreme. Visste du at ordet "lama" faktisk betyr "lærer"? Denne bloggen unner deg å lese utenomjordiske innlegg om faglige ting i Media og Kommunikasjons veien. Kan forekomme andre spesielle innlegg o.o Enkelt og greit, kort og godt fortalt.
Då lesast me!
Lamaspytt Solfrid!

fredag 19. august 2011

Grønn tannkost

Velkommen mine damer og herrer!


Lama loggens administrator er vell hjemme i Noreg. 
Hun lytter til radioen og blir nysgjerrig. Det reklameres for illusjonisten, Alexx Alexxander. Kjent fra Norske Talenter. Showet går av stabelen kl. 19:00 på Kvaddå (Kvadrat Kjøpesenter, for dere som er så fine på det). Her skal det utforskes! og Cowboyhatt (Tonje) utvelges som min kompanjong for kvelden. 


Videoen under er fra Norske Talenter


Showet hans var merkmystisk og et hodebry. Hvordan får de det til??? o.O  
Nå !måtte! vi ha en autograf. Alexx spurte hvem han skulle skrive den til. "Lama loggen selvfølgelig," svarte jeg. Mens han skriblet inn de siste bokstavene kom jeg frimodig med: "Hvilken farge har du på tannkosten?" Alexx smilte og var på vei til å le. "Grønn tannkost, tror jeg." 


- Grønn tannkost, tror jeg.


Så var det tid for mat! Nærmere bestemt skillingsboller og en cheeseburger. 


Cheese!
If anyone wonders... nei, dessverre. Cowboyhatt har ikke kuttet meg med kniv. Det er sånn vi sminker oss når vi skal ut på byen ;) 



  

Cowboyhatts hjemmelagde sko
    


Therapy is expensive, 
poppin' bubble wrap is cheap! 





Lamaspytt Solfrid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar