Hva er Lama loggen?

Lama loggen er fagbloggen utenom det ekstreme. Visste du at ordet "lama" faktisk betyr "lærer"? Denne bloggen unner deg å lese utenomjordiske innlegg om faglige ting i Media og Kommunikasjons veien. Kan forekomme andre spesielle innlegg o.o Enkelt og greit, kort og godt fortalt.
Då lesast me!
Lamaspytt Solfrid!

fredag 30. september 2011

Mors 6 års dag

Bursdag, stod på dagens huskelapp. Det skulle feires mors bursdag. Så kom dilemmaet - hva i all verden skal man kjøpe i gave? 

Jeg gikk hyllelangs Europris, men endte opp på Bok&Media. Min hjelpsomme Matt stod til rådighet i denne forretningen og valgte ut en fin CD for meg :) 

Så !måtte! det velges ut et bursdagskort. Kort med is på frister alltid...


Mødres optimale bursdagskort
  
Kortet rommet vise ord:




















Skal jeg være helt ærlig, så visste jeg ikke hvor gammel hun egentlig ble (a) MEN kortet falt i smak både hos bursdagsbarnet og hennes gjester. Gjestene var vell spente på skøyerstrekene...


Mors 6 års dag


Lamaspytt Solfrid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar